poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowy teledysk Gagi.


Lady Gaga niewątpliwie była debiutem 2008 roku.Kontrowersyjna, nietuzinkowa taką pokochali ją fani na całym świecie.Wielki wpływ na popularność Gagi miały niewątpliwie jej teledyski, wokalistka zawsze starała się by jej klipy wyróżniały się na tle innych popowych utworów. Zaczęło się od imprezowego hitu ,,Just dance", później poleciało już z górki: ,,Poker face", ,,Telephone" nagrany w duecie z Beyonce czy ,,Born this way", który Gaga reklamowała jako ,,hymn homoseksualistów" niestety utwór ten znany był przede wszystkim z niezwykłego podobieństwa do ,,Express Yourself" Madonny.W ostatnim czasie o Gadze zrobiło się cicho, owszem mogliśmy przeczytać o tym, że sporo przytyła, ale co z muzyką?I w końcu światło dzienne ujrzał nowy teledysk amerykanki.Video utrzymane jest w charakterystycznym dla Gagi ,,teatralnym" stylu.Widzimy Gagę jako Afrodytę, czarnego łabędzia(?), można dostrzec inspirację filmem ,,Metropolis"(przynajmniej ja dostrzegam tę inspirację;))Jak dla mnie troszkę za dużo się dzieję, oczywiście klip jest miłą odskocznią od innych teledysków, które ciężko od siebie odróżnić, jednak jak dla mnie Lady G. troszkę za bardzo sili się na oryginalność. A jakie jest Wasze zdanie?

1 komentarz:

  1. Lubię Gagę, teledysk jak najbardziej mi się podoba, choć bardziej fragmentami, niż jako całość.
    Z tymi krótkimi włosami, przypomina mi Brienne z Gry o tron.

    OdpowiedzUsuń